Saturday 24 September 2011

Blogshop Is Open Now!!!

Assalamualaikum & Hi !!!

Our Blogshop are open now!!

We sell :-

♥100% Authentic Korea Lens
♥Cheap: Price Range : RM30-RM50
♥1 YEAR disposal ( Recomended: 3 - 6 month )
♥Most of the lens : Power range 0-1000
♥Enlarge your pupils as well

* Saya merupakan agent bagi company2 lens
* Sebaik sahaja order diberi oleh pelanggan,saya akan memastikan data pembelian pelanggan selama 1 hari,dan barulah di keyin.(ini adalah kebaikan untuk pelanggan dan saya,agar barang yang akan di terima adalah sama seperti yang di minta pelanggan)
* Selepas semua data peribadi alamat surat menyurat telah di key in..company akan start buat penghantaran esok atau hari berikutnya.
* Bagi area semenanjung,barang mungkin akan sampai tidak sampai seminggu,tidak masuk sabtu dan ahad,namun bagi pelanggan yang duduk di area sabah&sarawak lens akan smpai mungkin dalam seminggu atau lebih 2 hari.bergantung pada Pejabat Pos.
* Jika pelanggan telah menerima lens yang di order,sila beritahu saya melalui email. 
* Pelanggan yang sporting juga bolehlah hantarkan gambar lens yang anda beli..yang mana anda sendri menjadi model lens tersebut..... (^_^)
* Jika pelanggan ingin bertanyakan apa2 tentang lens yang di order,boleh e-mail kepada saya.
* Saya berusaha menjadi penjual lens yang terbaik untuk anda semua.
*Pembayaran melalui CIMB.

*After submit email dalam 24 hours if saya tak reply ke e-mel kamu untuk confirm order, boleh sms to me-013-9793421
*Order melalui email....(lensforyou100@yahoo.com)
*Sila ikut langkah mudah ini untuk order lens. -emailkan details peribadi anda:- (seperti di bawah)

name:
address:
phone no.:
type of lens:
degree / power:

*Kerjasama anda amatlah dihargai. Terima Kasih (^^.)

No comments:

Post a Comment

Older Post For More Product

Just klik at older post for more product.